Magento 2.0 – zaprojektowany dla nowej ery rozwiązań komercyjnych

Magento 2.0 to platforma nowej generacji, zbudowana na solidnej, nowoczesnej architekturze, zaprojektowanej tak aby sprostać wyzwaniom związanym z coraz bardziej złożonym i skomplikowanym rynkiem rozwiązań komercyjnych. W wielkim skrócie, Magento to platforma nastawiona na zmiany i dostosowująca się do szybkiego tempa innowacji.

Aby pomóc Ci zrozumieć w jaki sposób Magento 2.0 jest zaprojektowane do szybkiego oraz elastycznego działania, przygotowany został obszerny e-book pokrywający zakres podstawowych zasad architektury Magento 2.0. W artykule tym, przedstawiono szczegółowe informacje na temat tego, w jaki sposób platforma została zbudowana od podstaw, tak, aby być elastyczną i otwartą na wizje oraz pomysły osób z niej korzystających.

„Magento 2 wykorzystało obszary z których Magento jest znane, takich jak otwartość i elastyczność i wzmocniło je, włączając w to modułowość i doskonałą skalowalność,” – mówi Główny Architekt Magento – Alan Kent.
„A potem poszła jeszcze dalej, modernizując technologię platformy i praktyki rozwoju, w tym automatyzację testów i usuwanie konfliktów rozszerzeń. Platforma ta, już od początku miała na celu przyspieszenie innowacji oraz udostępnienie programistom pełnej kontroli nad realizacją projektu. Mogą oni darzyć ową platformę pełnią zaufania z uwagi na przewidywalność stałego dodawania i rozwijania rozszerzeń.”

Wśród zasad architektury Magento w e-book’u można znaleźć również opisy:

  • Nowoczesnej technologii bazującej na popularnym, innowacyjnym PHP i wzorcach jego kodowania.
  • Warstwowa architektura produktu, która wspiera separację prezentacji wizualnej od biznesowej logiki backend. Ten podział, ułatwia dostosowanie wyglądu i zachowania się sklepu. Architektura warstwowa, zapewnia także programistom wysoko poziomowy model dla optymalnego zrozumienia rozmieszczenia funkcji i kodu w złożonym systemie.
  • Modułowy kod źródłowy oferujący nieograniczoną elastyczność i umożliwiający szczegółowe dostosowanie oraz prostsze dodawanie lub wymianę funkcjonalności oczekiwanej przez klienta.
  • Konfigurowalny branding sklepu i motywu umożliwiający szybkie i bezproblemowe tworzenie sezonowych kampanii i ekspansji rynkowej.
  • Obszerne i skuteczne API bezproblemowo integrujące się i działające na skalę każdego z rozwiązań innych firm takich jak ERP, PIM, OMS, CRM, CMS, promocje i podatki.
  • Zautomatyzowane i wbudowane testowanie przyspieszające proces QA w celu szybszego wprowadzania produktów na rynek.
  • Prostsze i szybsze aktualizacje w celu sprawnego dodawania nowych funkcjonalności.

Aby dowiedzieć się więcej o nowej generacji architektury Magento: