Narzędzia marketingu i promocji
Magento posiada bardzo elastyczny system tworzenia reguł cenowych, umożliwia to tworzenie różnorodnych promocji, aby zwiększyć współczynnik konwersji.
W połączeniu z zaawansowanych narzędzi, jak Up-Sells, Cross-Sells, i tym podobnymi służącymi do zwiększenia Średniej wartość zamówienia, Magento dostarcza potężne narzędzia marketingowe zapewniając funkcjonalność i łatwość użycia, aby zwiększyć sprzedaż przez internet.
Magento oferuje :
- elastyczne Kupony (zasady ustalania cen) z możliwością ograniczenia do sklepów, grup klientów, okresu, produktów i kategorii. Na przykład: możemy wysłać naszym klientom kupon upoważniający do 10% zniszki na produkty w określonej kategori lub przypisac zniżkę wszystkim klientom z grupy VIP.
- Promocje cenow przy zastosowaniu filtrów dla wybranych kategorii, grup klientów , produktów i wiele innych
- Opcje bezpłatnej wysyłki
- Wielo poziomowy system ustalania ceny zależny od przyznanych upustów i wielkości zamówienia
- Promocyjne ceny przy zakupie całych zestawów produktów powiązanych
- Indywidualne ceny dla poszczególnych grup klientów
- Narzędzie stron docelowych dla kampanii
- Przyjazne linki dla wyszukiwarek (friendly URLs).
- URL rewrite, umozliwia skracanie adresów podstron.
- Historia ostatnio oglądanych produktó.
- Historia ostatnio porównywanych produktó.
- System promowania nowych produktów.
- Proponowanie innych produktów z tej samej kategorii (up-selling) w koszyku.
- Proponowanie dodatkowych produktów (cross-selling) na stronie produktu.
- Funkcja „Napisz do przyjaciela” dostępna dla wszystkich lub tylko dla zalogowanych.
- Funkcja „Wyślij listę życzeń do przyjaciela” e-mailem lub przez RSS.
- Kanały RSS dla nowych produktów, nowych promocji, nowych kategorii.
- Automatycznie generowana mapa strony.
- Mapa strony Google.
- Ankiety.
- Zarządzanie Newsletterem.
Bardzo atrakcyjny wpis. Ze 100% pewnością wpadnę jeszcze po więcej lektury.